Doporučení, údržba obuvi, pokyny a informace k reklamaci

Volba obuvi

  • Při výběru pečlivě zvažte účel, k němuž bude obuv používána. Obuv používejte způsobem a v prostředí odpovídajícímu jejímu účelu.
  • Obuv při nákupu pečlivě vyzkoušejte (délku obuvi, šířku obuvi, střih).
  • Pečlivě vyberte správnou velikost a nejlépe vyhovující střihové provedení. Nevhodně zvolený typ obuvi, nesprávná velikost, šíře nebo tvar nemohou být důvodem k pozdější reklamaci.
  • Obuv je primárně určena k chůzi, nepřiměřené opotřebení špic a podešví způsobené lezením po čtyřech, používáním odrážedla, kola, koloběžky, bržděním na klouzačkách či poškození  jinými předměty či  povrchy není oprávněným důvodem k reklamaci. 

Obouvání obuvi - doporučení

  • Při obouvání, zejména obuvi uzavřeného střihu, obuv řádně otevřete (rozšněrujte a povolte šněrovadla, "rozlepte" a povolte suché zipy, rozepněte a povolte přezky). Při obouvání doporučujeme používání obouvací lžíce. Doporučenou manipulací  s obuví při obouvání zabráníte případnému poškození opatků a podšívek obuvi.
  • Doporučené upínání a utahování suchých zipů u obuvi je vodorovně ve směru našití suchého zipu.
  • Tkaničky i pásky se suchými zipy pořádně utahujte, aby bota pěkně padla na nohu a noha v botě nebyla nepřiměřeně volná – dětem se v takových nesprávně utažených botách špatně chodí a dochází k deformaci obuvi.

Údržba obuvi

  • Obuv po každém použití ošetřete dle typu a materiálu vhodnými prostředky na obuv.
  • Obuv pravidelně zbavujte nečistot z povrchu obuvi, vnitřního vybavení a ze suchých zipů. Poškození obuvi nedostatečnou údržbou může být důvodem, že je životnost obuvi vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby.

Ochrana obuvi

  • Obuv je potřeba často střídat, zejména při nepříznivém počasí.
  • Obuv je nezbytné chránit před chemickými vlivy a promáčením.
  • Pokud dojde k provlhnutí obuvi (pot, pára, voda aj.) doporučujeme vyjmout stélky z obuvi a nechat obuv řádně proschnout na dobře větraném místě. Obuv zcela vyschne nejdříve za 24 hodin.
  • Promáčená obuv se nesmí sušit v kontaktu ani v bezprostřední blízkosti tepelných zdrojů.
  • Žádnou obuv nelze vystavovat extrémním teplotám (prát v pračce, sušit v sušičce, sušit na radiátoru nebo přímotopu).
  • Usňová i textilní obuv s konfekčním šitím není vodotěsná. Odolnost proti promočení lze zvýšit použitím vhodných impregnačních přípravků na obuv, avšak nelze mu zcela zamezit.
  • Obuv, která je vybavena membránou, která zabraňuje pronikání vlhkosti dovnitř obuvi, může být ošetřována pouze k tomu určeným impregnačním prostředkem (čímž dosáhneme stavu, že nečistoty zůstávají na povrchu materiálu, obuv se lépe čistí a membrána nemá sníženou svou prodyšnost).

Pokyny k reklamaci

  • Vezměte v úvahu, že každodenním nošením obuvi přiměřeně klesá její životnost. Administrativní záruční dobu (24 měsíců) na obuv nelze zaměňovat s životností obuvi! Vzhledem k rozdílné intenzitě užívání obuvi u jednotlivých spotřebitelů může být životnost obuvi vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby.
  • Při reklamování obuvi musí být obuv řádně očištěna a hygienicky nezávadná. Prodávající je povinen znečistěnou obuv přijmout do reklamačního řízení, avšak pokud obuv nesplňuje zásady obecné hygieny, může ji na místě okamžitě zamítnout. Uplatnění reklamace je znovu možné, jakmile součinností spotřebitele bude obuv uvedena do stavu, kdy bude vyhovovat běžným hygienickým požadavkům - obuv bude vyčištěná dle možností zvenku i zevnitř obuvi a suchá (zvenku i zevnitř obuvi).
  • Reklamaci je nezbytné uplatnit bez zbytečného odkladu, v přiměřené době po zjištění závady.
  • Další informace o reklamacích najdete:
  •   v příslušné sekci Obchodních podmínek
  •   v Reklamace
  •   v Reklamační řád

POZOR! Záruka se nevztahuje na:

  • Změnu obuvi v důsledku nedodržení pokynů uvedených  v návodu na údržbu a ošetřování., který je součástí každého páru obuvi.
  • Veškerou změnu obuvi, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jejího opotřebení způsobeném obvyklým užíváním (viz. § 619, odst.2 Obč. Z.), nesprávného užívání a neodborného zásahu.
  • Mechanicky poškozenou obuv a její části.
  • Opotřebení obuvi v důsledku nevhodného výběru a užití.
  • Obuv, u které byly v záruční době provedeny jakékoliv úpravy a opravy nesouvisející s běžnou údržbou nebo opotřebením obuvi.
  • Pouštění barvy při zvýšeném pocení nohou nebo provlhnutí usňové obuvi.
  • Na nerovnoměrnou kresbu líce a částečnou rozdílnost povrchu, která je charakteristická pro přírodní useň.

 

Z naší nabídky

Zasílání novinek

Chcete zasílat novinky? Vyplňte níže Váš email.

Přihlášením souhlasíte ze zásadami ochrany osobních údajů

Aktuality

LISTOPAD - PODZIMNÍ boty, ZIMNÍ boty, KOZAČKY, SNĚHULE...

20.11.2024 - ... podzimní boty .. a připraveni jsme na zimu - ZIMNÍ OBUV... nové čepice, nákrčníky, rukavičky...

Membrána GORE-TEX - Jak funguje?

30.10.2024 - Často se nás ptáte, co je membrána GORE-TEX a jak funguje? ...

Když vaše děťátko začíná chodit...

29.10.2024 - Vaše děťátko začíná chodit? Zkouší první krůčky? Tady je PÁR RAD do začátku:.....

O nás | Kontakt | Jak vybírat dětskou obuv | Katalog | Dětská obuv | Ochrana osobních údajů | Reklamační řád
Všeobecné obchodní podmínky | Značení | Doporučení, údržba obuvi, pokyny a informace k reklamaci Nastavení cookies

© 2024 TORI, s.r.o. | Všechna práva vyhrazena | Web vytvořil hudym.com